Skip to main content

Cara Buat Duit di Internet Tanpa Modal


Assalamualaikum semua, jumpa lagi..

      Kali ini saya ingin kongsikan Tips Cara Buat Duit di Internet Tanpa Modal Secara Online.. Dengar macam menarikkan... nak tahu teruskan Membaca.

      Memang ada Program yang dapat menghasilkan duit di internet secara online yg di sediakan tanpa sebarang modal pun.. Dan Mereka yg menyediakan Program2 ini bukanlah calang-calang org, antaranya adalah syarikat gergasi dunia Iaitu Google, Syarikat Perniagaan Online yg populer ketika ini seperti Lazada dan Shopee juga ada menyediakannya..

      Cumanya hanya bergantung kepada kita Pandai tak nak mengunakan kesempatan ini untuk menghasilkan duit online secara percuma tanpa modal... ini bukan Scammer ye... Takkan lah syarikat-syarikat besar mcm tu nak Scam org pulak kan... Cumanya kita ini ada Ilmu pengetahuan tak jalankan program2 tu.

Berikut adalah 3 Cara Buat Duit di Internet Tanpa Modal Secara Online

  1. Pertama adalah Business Dropship

  • Business Dropsihip adalah satu perniagaan secara online yang anda tak perlu pun untuk menyimpan stok baranggan.
  • Apa yang anda perlukan adalah media untuk promosi seperti Facebook, Instagram, Whatsapp yg mememangnya kita tahu semuanya adalah free.
  • Anda hanya perlu mencari Supplier yang boleh di percayai . Anda hanya perlu mengunakkan Gambar-gambar yg menarik untuk di promosikan kedalam Media Sosial seperti di atas. Jika anda sudah mendapat tempahan atau pembelian, anda hanya perlu memaklukan kepada Supplier anda utk urusan Post barang kepada pembeli anda tu.
  • Business Dropship ini sesuai kepada yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia perniagaan online. Sebab ia tak memerlukan sebarang modal. tetapi mungkin untuk menjalankan Promosi berbayar, mungkin anda memerlukan sedikit duit.
      2. Affiliate Program


  • Affiliate Program ni ia seolah-olah berkensepkan Dropship, tetapi ia lebih mudah iaitu dengan hanya perlu mempromosikan Link website sahaja. tanpa perlu Post barang.
  • Salah satu Contoh adalah Lazada. dalam Sytem laman Shopping online Lazada ada menyediakan Program Affiliate ini. dan untuk nak menyertaikan adalah secara percuma saja.
  • Apa yang anda harus buat adalah Promosikan Link Barangan yg di jual di dalam Lazada. Jika ada pembelian dari Link yg anda promosikan itu, pihak Lazada akan memberi sedikit Komesion kepada anda.. ini lebih mudahkan ? 

      3. Pay Per Click Program


  • Ini Program yg ketiga dan yg paling Lagen pada saya. Contoh yg paling besar saya nak bawa adalah dari Google sendiri iaitu Program Google Adsense yg menyediakan Program ini. Platform utk menjalankan Program ini adalah dengan mengukan Website atau yang Freenya mengunakan Blog.
  • Program Google Adsense sudah lama di perkenalkan malah ia menjadi kegilaan semua Blogger2 untuk menghasilkan duit di Blog suatu ketika dahulu sebelum adanya Facebook, instagam dan sebagainya. zaman-zaman Friendster. 
  • Dengan Progaram Pay Per Click ini anda hanya perlu meletakkan Iklan yg sudah du luluskan Oleh Google di dalam Wabsite/blog anda. Jika ada pelawat yang Clik pada Iklan tersebut, anda sudah mendapat komision . Tak perlu beli cukup sekadar Klik pada iklan saja.. wow ini lagi gempak.

     Ok apa macam ? Best tak program-program yg boleh buat duit tanpa modal yang saya kongsi di atas? Sebenarnya dia nampak dan dengar mcm senang, Pada yg tak ada sebarang Ilmu tentangnya boleh di katakan mcm " Tikus tengok besi  " apa pun tak faham apa yg saya tulis. jadi cepat update Ilmu kita di dunia Internet Online serba Canggih ni. Jangan selesa dengan Cara Lama Offline.

       Akhir kata, kepada yg baru nak berjinak-jinak dalam dunia peniagaan Di Internet, Saya sarankan dapatkan sebuah buku dari Saudara Irfan Khairi, Seorang yg Mula-mula melopori dunia perniagaan Internet ini.. seingat saya  FaceBook, IG, WhatsApp masih belum Populer lagi ketika  itu.. Tetapi Dia dah begelar peniga internet yg Berjaya..

      Dunia Perniagaan Internet Adalah luas.. apa yg saya share di atas hanyalah secebis sahaja.. rugi kalau kita tak ikut Ilmu semasa dunia perniagaan Internet.. ingat Dunia semakin Maju , semuanya di Hujung Jari, Persiapkan diri anda dari Ilmu Online agar anda menjadi seorang yg Mahir satu Hari nanti.

      Tak salah kita belajar dari org yg sudah terbukti berjaya, itu lebih bijak rasanya. dari pada kita terkontang kanting tanpa ilmu.

Untuk Maklumat Lanjut mengenai Saudara Irfan Khairi anda boleh  KLIK DISINI.

Comments

Popular Posts

Resepi Rendang Ayam Kedah

Masakan Rendang Ayam Kedah Resepi Rendang Ayam Kedah 1.  Rendang Pasanganya Lemang atau ketupat. Tak kesahlah Ketupat Daun Palas atau Ketupat Daun Buluh . Yang penting Rendang mesti kena ada kalau nak makan Ketupat, Barulah Lengkap. Penting untuk setiap keluarga salah seorangnya mesti pandai Masak Rendang Ayam ataupun rendang Daging supaya tak kempunan Nanti. 2. Rendang ni ada juga pedebatan dalam kalangan Netizen yang mempersoalkan asal usul rendang dari Negeri Mana. Bukan di situ saja, malah antara Malaysia dan Indonesia pun menjadi isu claim mengclaim asal usul rendang. Bagi aku taklah menjadi isu dari mana Sejarah asal usul Rendang, yang penting pandai masak Rendang dan sedap di makan. 3. Kali ini aku nak Kongsi sedikit ilmu tentang cara nak masak Rendang Ayam yang sedap. Oleh kerana aku orang Kedah, aku namakan resepi rendang ini sebagai Rendang ayam Kedah hihi. 4. Masak Rendang ayam ni lebih mudah daripada Masak rendang Daging. Kalau Rendang Daging, kita perlu cari daging yang b

Menara Berkembar Petronas KLCC, Mercu Tanda Kebanggaan Rakyat Malaysia

Menara Berkembar Petronas KLCC, Mercu Tanda Kebanggaan Rakyat Malaysia 1. Menara Berkembar Petronas KLCC adalah mercu tanda kebanggaan Rakyat Malaysia. Siap dibina pada tahun 1998 dan terus di nobatkan sebagai banggunan tertinggi di dunia sehingga Tahun 2004. 2. Namanya sebaris dengan mercu tanda yang populer di dunia seperti Affel Tower di Perancis dan Statue of Liberty di New York City. Namanya sudah tak asing lagi bagi penduduk dunia. 3. Dibina di atas tapak bekas padang lumba kuda menjadikannya satu tranformasi yang bijak kepada imej Kuala Lumpur. 4. Bangunan berkembar yang dibina oleh dua Syarikat yang berbeza , Satu dari Japan dan satu lagi dari Korea. Arkiteknya dari negara Argentina dan buah idea dari Dr Mahatdir Mohamad dari Malaysia sebagai perdana Menteri, Kewangan dari Syarikat Petronas adalah gabungan yang mantap yang telah menghasilkan banggunan secantik KLCC yang kita dapat lihat sekarang. 5. Setiap mata yang melihat pasti akan kagum dan bangga sebab ia berada di depan m

Kenali Jenis-jenis Handbag Dan Fungsinya Mengikut Kesesuaian Tempat Anda Pergi

Kenali Jenis-jenis Handbag Dan Fungsinya Mengikut Kesesuaian Tempat Anda Pergi Di pasaran sekarang ada pelbagai jenis Handbag dengan banyak Jenama, saiz dan reka bentuk yang menarik. Semua anda boleh pilih mengukut cita rasa anda, ada yang panjang, pendek leper dan bulat. Ia merupakan Benda penting untuk menyerlahkan gaya personaliti diri anda apabila berada di majlis-majlis formal mahupun tak formal, bergantung kepada kesesuaian majlis yang anda hadiri. Handbag juga sudah menjadi satu imej Mewah kepada golongan-golongan yang tertentu. Ada sesetagah orang kaya yang menjadikan handbag sebagai Benda koleksi dan ada harganya yang mencecah Ratusan ribu ringgit. dari Bag Tangan pun orang dah boleh tahu personaliti diri anda. Handbag atau Bag Tangan adalah aksesori yg wajib menjadi peneman kepada setiap wanita.. tak kiralah kemana di nak pergi. Tapi, tahukah anda yang handbag juga dapat menentukan keperibadian diri seseorang? Jom ketahuai Jenis Handbag dan Fungsinya agar anda tak Tersalah Ha

Kedai Printing dan Fotostat Jitra, Kubang Pasu Kedah

Kedai Printing dan Fotostat Jitra, Kubang Pasu Kedah Ana nak cerita sikit tentang kedai kawan Ani ni, Kedai Printing dan Fotostat Paksu. Untuk pengetahuan semua yang kerjanya berkaitan Printing atau Photostat , Kedai Paksu ini saya amat-amat sarankan untuk anda berurusan. Sebabnya , kedai ini amat selesa untuk anda buat kerja. Ruang dalaman yang selesa, udara yang nyaman dan bersih, Tersusun dengan rapi pasti membuatkan anda selesa disana. Kedai Paksu ni juga Mesra pelanggan dan mudah mesra pasti anda takkan rasa terasing bila berurusan dengan Mereka. Sejujurnya , dari segi layanan dan persekitaran, saya bagi Lima Bintang untuk Kedai Paksu ni.  Kalau anda perlukan Plotter atau Printing Bersaiz A1, Kedai Paksu ada sediakan Mesin Plotter untuk kerja-kerja anda. Jadi kalau anda nak Print Plan rumah atau sepertinya, boleh datang Print di Kedai Paksu. Plotter Printer Disini juga tersedia tempat khas untuk anda buat kerja-kerja yang belum siap dengan santai. Suasananya pun berhawa dinggin da

Karangan Sayangi Malaysiaku

     Sayangi Malaysiaku Karangan Sayangi Malaysiaku       Negara Kita malaysia namanya, di sinilah tempat kita dilahir, besarkan dan mungkin juga tempat kita dikebumikan, tempat tumpah darah. Semua org sayangkan negara ini sehubunggan dengan itu kita perlu mempertahankan negara dan agama kita dengan apa cara sekalipun, dari berbagai bentuk ancaman. Tak kiralah siapa kita, kerjaya kita, saiz fizikal kita. Agama dan negara, wajip kita pertahankan.      sememangnya, bercakap adalah terlalu mudah untuk dilafaskan, untuk memikul tangungjawan ini memerlukan seribu satu pengorbanan, tetapi tidak bermakna ianya susah untuk di pikul " Kami tak besar dan kami tak kuat, bila bekerjasama semua jadi mudah" wanderpet ^_^       Perpaduan adalah teras kepada kekuatan agama, bangsa dan negara. Dalam hal ini, ia melibatkan seluruh rakyat malaysia dan semua lapisan masyarakat untuk saling mengeratkan perpaduan di antara kita. Hanya dengan perpaduan saja yang dapat membantu kita melaksanakan seg